حنــــــــای مامانحنــــــــای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ღ (دختر ماه ) ღ

تولدم مبارک :))))))

1393/5/18 0:50
3,213 بازدید
اشتراک گذاری

25 سالگی هم ب پایان رسید با تمام خوبی ها و بدی هایش گذشت

امیدوارم امسال ، سال 26 م من ، دیگر سال پایان غمهایم باشد .

دخترم

مامانت 26 ساله شد . مامان 26 سالت الان غرق در آرزوهای قشنگ برای خوشبختی توئه ... وقتی شمعهامو فوت میکردم فقط سلامتی و شادی تو و باباتو از خدا خواستم .

اولین سالی بود ک وقت فوت کردن شمع تو تو بغلم بودی عشقِ نازم ...

خیلی لذت بخش بود ...

اصلا یه حال عجیبی بوووووووووود

 

بابا هادی یه کیک خیلی خوشگل برام گرفته بود ب رنگ عشق (یاسی)

کادوهاتون ک محشر بووووووووود

وااااااای عجب سوربرایزی :)

بابا هادی  :  جدیدترین مدل تلفن همراه ( G3 ) خیلیییییییی عالی بود بعد از 2 سال نداشتن گوشی مناسب از شر اون نوکیا نفتیه خلاص شدم :) هادی جان موچکریم :)

حنـــــــــــــــــا  :  یه لیوان  عکس خانواده ی کوچولومون روش چاپ شده ( ظاهرا از کادوی تولد عمو محمد الهام گرفته شده بود ) + جا سوییچی پیشی :)

 

خاله هانیه :  یه کیف خیلی خوشگل چرم

بابایی    :  500 هزار تومان

باباجون : 100 هزار تومان

عمه مینا : 50 هزار تومان

عمه فاطمه : 80 هزار تومان

دست همشون ندرده

تولدمم مبارک

امروز صبح هم همه وسایل خونمونو ب خونه جدید منتقل کردیم(صرفا جهت اطلاع)

عاشقتممممممممممممممممممم

پسندها (13)

نظرات (37)

نونو
18 مرداد 93 8:07
واااااااای مریمم مبارک باشه خواهری گلم..دست هادی درد نکنه چه هدیه های خوبی.مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه خواهری گلم..همه چی تولدت گوشیت خونتون وااااااااای چقدر خوشحالم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدای تو بشم عشقمممممممممم نیلو خودم باورم نمیشه این همه خوشی رو
مهدیه مامان مرسانا
18 مرداد 93 8:27
سلام مریم جون تولدتون مبارررررررک امیدوارم سالهای سال در کنار همسرتون و دختر نازتون خوشبخت و شاد زندگی کنید براتون بهترینهارو آرزو میکنم 26 شاخه گل تقدیم به دوست 26 ساله ام
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم مهدیه ی مهربونم . دعای قشنگت عالی بود . مرسی
مامان روژینا
18 مرداد 93 9:40
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالا 100000000000 ساله شی همیشه خوشبخت......در کنار همسری و دخملی دست آقای همسر هم درد نکنه چه خوش سلیقگی کردن
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسییییییییییی عشقم ... ممنونم ازت عزیزم بله حسابی شرمندمون کردن
نونو
18 مرداد 93 11:32
من که گفتم خوشیاتون نزدیکه..تازه بیشترم میشه حالا ببین
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
اصلا در پوست خود نمیگنجم رایتل میخوام بگیرم . خوبه ب نظرت ؟ بیشتر برا اینترنت پر سرعتش
parisa
18 مرداد 93 12:02
مریم جووون تولدت مباررررک..خوشحالم ک خوشحالیتو میبینم امیدوارم همه ی لحظه هات همینطور شیرین و خوب و ب یاد موندنی باشه.خوش بحالت بخاطر کادوهای خوشگلت..شاد باشی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
پریسای نازم مرسی عزیز دلم . از داشتن دوست گلی مثل تو به خودم میبالم
parisa
18 مرداد 93 12:39
مریم جووووووووونم تولدت مبارک عزیزم . امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدات شم عزیــــــــــزم . مرسی
مامان جونم(سوگند من)
18 مرداد 93 12:55
تولدت مبارک دوست گلم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیزم مرسییییییییییییییییییی
مامانی رادین
18 مرداد 93 13:13
به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم تولدت مبارک
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیـــــــــــــــــــــزم فدات شم من الهی
مامانی رادین
18 مرداد 93 13:15
مریم عزیزم تولدت مبارک .ایشالا سالهای سال کنار خانوم گلت و شوهری شاد زندگی کنید و غمهاتون همه از بین بره و شادی جاشو بگیره گلم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم ازت عزیز دلم . مهربووووووونم مرسیییییییییییی
مامان بهار
18 مرداد 93 13:34
مریم جووووووووووون تولدت مبارک.به امید رسیدن به تمام آرزوهای قشنگت.
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنووووووووووونم گل قشنگم . بوووووووووس
آجی مهربـــــــــــان
18 مرداد 93 23:45
Happy birthday dear maryam
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیزم
حدیث
19 مرداد 93 2:43
تولد تولد تولدت مبارک مبارک باشه مریم جون 100ساله بشی دوستم در کنار عزیزانت حنایی رو ببوس
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممممممممم خیلی لطف کردی خواهر مهربونم
ازاده
19 مرداد 93 15:32
مریم جونم تولدت مبارک ایشاالله 120ساله شی و همیشه سایه سرت رو سر حنا جون باشه و همیشه شادو خرم باشین در ضمن خونه جدیدم مبارک
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
قربونت برم عشقممممممممممم مرسی عزیز دلم . بووووووس
مامان لیانا جون
21 مرداد 93 13:09
مریم جون تولدت مبارک ایشاا.. سالیان سال سایه ات بالا سر حنایی وهمسریت باشه گلم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدات شم عزیزم .مرسی . لطف کردی
سهيلا مامان وانيا
21 مرداد 93 15:25
تولدت مبارک مريم جون ارزوى بهترينهارو واست دارم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عزیز دلم ، دوست گلم
مامان پرهام
22 مرداد 93 3:55
مريم جووووون تولدت مبااااااارک
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدای تو بشم عزیز مهربوووونم
سمیرا
22 مرداد 93 20:08
عزیزم تولدت مبارک بانو ******* انشاله سالیان سال با لبخند و آرامش کنار خانواده و حنا جونم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیــــــــــــــزم . انشاالله . تشکر
سمیه مامان اسماء کوچولو
24 مرداد 93 1:47
69/1/26 الان همدانم ولی کرمانشاهی ام جالب بود............ تولدت مبارک مریم جون حنا رو ببوس ببخش دیر اومدم یه مدته اینترنتمون قاطیده الانم مهمونی ام خخخخ
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خخخخخخ ای فرصت طلب مرسی عزیزم
سهيلا مامان وانيا
24 مرداد 93 22:47
سلام مريم جون کجايى؟عکس جديد ميخوايم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشم . بزودی انشاالله
پرنــسـِسـِ♥ :(
25 مرداد 93 10:58
سلام عزیزم تولدت مبارک شرمنده که دیراومدم چون یکم گرفتارم صفحه رو باز کردم دیدم اول گوگل قدرتمند اومدی گفتم کلیک کنم بیام سری بزنم ایشاالله که همیشه درکناره خانواده خود در صحت کامل سلامت و شادمانی و بدون نیاز به چیزی باشید
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنون ک اومدی عزیزم . مرسی
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻬﺮﺳﺎ
25 مرداد 93 11:43
ﺳﻼﻡ ﻣﺮﯾﻢ ﺟﻮﻥ ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺍﻧﺸﺎﺍ... ﮐﻪ ۱۲۰۰ﺳﺎﻝ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻮﻫﺮ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﻭ ﺩﺧﻤﻞ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯿﺪ ﺗﻮﻟﺪﺕ ﺭﻭ ﺟﺸﻦ بگیری
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
انشاالله و ممنونم عزیزم
مامان مهنوش
25 مرداد 93 22:25
تولدت مبارک باشه مریم جون..کادوهات هم مبارکت باشه..به شادی استفاده کنی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیز دلم . دوست خوبم
کیوان و کیانا
28 مرداد 93 12:51
مریم جووونم با کلی تأخیر تولدت مبارک[بوسه] آخی هم سنیم ولی تو 3 ماهی کوچیک تری کادوهاتم خیلی خوشگل بودن، مبارکت باااااشه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
قربونت برم عزیزززم مرسی واااااای من کوچیکترم ؟؟؟ جدیییییییی,؟؟؟
مامان دانیال&ویانا
28 مرداد 93 14:31
فکر کنم کامنتم خصوصی شدچراااااااااااااااا
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خب حتما خصوصی رو تیک زدی دیگه عزییییزم
نرگس
29 مرداد 93 14:11
تولدت مبارک مریمی ایشالا به همه ارزوهات برسی خونه جدیدم مبارک ا
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم نرگس جون
مامان سارا
30 مرداد 93 18:24
واااااااااااااااااااااااااای مریمیییییییییییییییییییییی تولدت مبارک باشه عزیزمممممممممممممم چرا بهم نگفته بودی تولدته دختر؟؟؟؟؟؟ ایشالله 120 ساله شی. چه کیک خوشکلی. کادوهات مباررررررررررررکت باشه عزیززززززززززززم. وای خونه نو مبارررررررررررررک. وای همه چی مبارررررررررررک
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
تو عشقمی. میدونستی آیا؟؟؟؟؟ خیلی گلی بابت همه تبریکات ممنونم عزییییییزم
فــــــــــــریبا
4 شهریور 93 9:58
سلام مــــــــــــــــــــــــــــــریم جون تـــــــــولدت مبارک عزیزم بهترین ها رو برات آرزو می کنم در کنار شوهر و دختر گلت عزیزم رمز جشن دندونی مرسانا رو خصوصی برات میذارم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم قربونت برم دورت بگردم ایشالا ب زودی سر میزنم بهتون
ترانه
5 شهریور 93 10:50
سلاااااااام وقتی دیدم نوشتی متولد آمل خیلی ذوق کردم ک همشهری هستیم آجیم آجیه کوچیکترم برات متولد74 کادوهاتم خیلی نازن مبارکت باشه ایشالله ب سلامتی استفاده کنی خله قشنگ بینه ***
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزییییییییییییییییزم ووووی منم ذوق مرگ بیدم الان جونم بچه آمل میام وبلاگت عزیزم
ترانه
5 شهریور 93 10:52
امیدوارم کامنتم اومده باشه اجیم خوشبخت شی ایشالله ***
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
اومده گلم . بوووس بازم بهم سر بزن
مامانی رادین
7 شهریور 93 21:14
حنای نازم روزت مبارک عزیز خاله مریم جون کجایی؟نیستی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
قربونت برم عشقم مسافرت بودم
مامانی رادین
7 شهریور 93 21:15
جیغ و دست و هورااااااااااااااااااااااااااااحنای ما 11 ماهه شد
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدات شم عزیزم مرسیییییییییییی
نونو
8 شهریور 93 13:44
مریم تنبل چرا آپ نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیزم چشم
سمیه مامان اسماء کوچولو
8 شهریور 93 17:15
روزت مبارک حنا جون البته با تاخیر
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیز دل منییییی تو
خاله
9 شهریور 93 17:33
مامانی دخترم 17ماهه شده بدو بیاااااااااااااااااااا
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشششششم
مامان آنیسا
17 شهریور 93 9:04
دست بابایی درد نکنه تولدتون مبارک عزیزم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی گلم . لطف داری عزییییزم
مامان آیهان
23 شهریور 93 13:59
دوست گلممممممممممممممم تولدت مبارککککککککککککککک
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیییییییییزم
زهرا مامان ایلیا جون
25 شهریور 93 5:24
تولودت مبارک دوست مهربونم کادوهای قشنگتم مبارک ایشالله دلخوش ازشون استفاده کنی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
تشکر گل مهربونم. لطف داری