حنــــــــای مامانحنــــــــای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ღ (دختر ماه ) ღ

اولین ژله تزریقی من :) :)

1393/2/25 11:23
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازکتر از برگ گلم . عسلم . دیروز بالاخره  کلاس دسر مامان برگزار شد و اینم شد نتیجش . البته این گل ک به اسم گل سوزنی شناخته میشه یک گل مبتدی ک قراره هفته های بعد گلهای زیباتری یاد بگیریم

                 

 

دوستای نازم ک طرز تهیشو بلد نیستن کامنت بذارن تا در ادامه ی این پست بنویسم براتون . البته اگه الان ننوشتم ب این خاطر بود ک همه مامانای گل هنرمندن ماشالامحبت

پسندها (12)

نظرات (33)

tt
25 اردیبهشت 93 11:37
cheghad khob shode baraye bare aval aaliye eshgham . tabrik migam . man k aslan hoseleye in kara ro nadaram
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم . ولی من عاشق یادگیری ام
مامان جونم(سوگند من)
25 اردیبهشت 93 13:21
مریم جون خیلی با سلیقه هستی برنامه به خانه بر می گردیم یاد می داد حلا اگه شما هم توضیح بدی خیل�
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیز نمیدونم چرا کامنتت نصفه اس .
نیلوفر
25 اردیبهشت 93 14:46
منم می خوااااام
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
یادت میدم هر چی بهم بگه مربی عشقم
مامان دانیال-ویانا
25 اردیبهشت 93 14:51
ای جان آفرین به مریم جونِ هنرمندِ خودم عایه خیلی خوشگل و رویاییه کی دلش میاد اینو بخوره من قبلا یدونه درستیدم ولی به این زیبایی نبودموفق باشی عزیزم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عشقم .بوووووووووووووس
Samira
25 اردیبهشت 93 21:02
بــه بــه ماشاله شما خودت استادی که ژله تزریقی که خیلی سخت تر از اون قلبیست ! نوش جان عزیزم به حنام بدیا
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
گلم خدایی خیلی آسون بود تزریقی ولی من تمام مشکلم همون در آوردن از تو قالبه
نیلوفر
25 اردیبهشت 93 21:18
مریم خوشکل و خوش سلیقم باید بهم یاد بدیا
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
نیلوفر وقتی برا جشن اومدی حضوری یادت میدم هر چی بلدموووو
نارين
26 اردیبهشت 93 0:09
قربونه دوسته هنرمندم بشم آفرين عشقم عاليه من كه حسابي دهنم آب افتاد خوش به حال حنا با مامان هنر مندش
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عشقم جات خالی مزش بد نبود ولی من فقط ژله بستنی دوس دارم مرسی
نیلوفر
26 اردیبهشت 93 16:21
اونجا که دیگه وقت نمیشه اصن نی میام(تو فک کن یه درررررصد)
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
وقت میشه . چون جنابعالی باید از یه روز قبلش بیای کمک مامان مریم
فریبا
26 اردیبهشت 93 21:06
سلام مریم جون چقدر باسلیقه عزیزم اگه برات امکان پذیره طرز درست کردنشو بزار بوس برا مریم جون و حنای نازم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشم عزیزم . حتما میذارم
نیلوفر(مامان پرهام)
27 اردیبهشت 93 12:51
وایییییییییییییی آفرین مامان مریم... عالیه عزززیم خیلی خوشگل شده دستت دردنکنه حتما خوشمزه هم شده
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم گلم جات خالی خیلی خوشمزه شده بود
Samira
27 اردیبهشت 93 15:01
مریم جان قالبش که 100% سیلیکونیه و برای درست در اومدن ژله وقتی ژله خوب بسته شد قالبو برگردون و پشت قالب رو گرم کن با سشوار هم میتونی توی آب جوشم نگه دار البته مدت زمان نگه داشتن قالب سیلیکونی توی آب جوش بیشتر از قالب فلزیه بعد خیلی راحت جدا میشه عزیزم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عشقمممممممممم . امتحان میکنم ب زودی
آدرینا
27 اردیبهشت 93 18:41
آفرین دوست هنرمندم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فداااااااااااااااااااااااااا
بابا هادی
28 اردیبهشت 93 0:17
قربون دست پنجولت زن.یه پا هنرمندی واسه خودت
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عشقم هر پیشرفتی تو هر زمینه ای داشته باشم ب خاطر دلگرمیها و تشویق های توئه مهربون ترینم
مامی رادین
29 اردیبهشت 93 1:05
مامان با سلیقه ببین چیا پزیده عزیزم دستت درد نکنه عالی شده منم خیلی دوست دارم امتحان کنم ولی وقت نمیشه کارت عالی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خیلی وقت گیر نیس عزیزم امیدوارم فرصت کنی و انجامش بدی خیلی شیرین و لذت بخشه
مامان سارا
29 اردیبهشت 93 9:26
به به به ببینید مامان مریمی مهربوووون چه کرده. دستت درد نکنه. این ژله خوشکل خوردن داره. ای جوووونم. من قبلا توی یه سایت یاد گرفته بودم این مدلی رو اما تا حالا خودم درست نکردم. با عکس یاد داده بود. اما اگه خودتم باز طرز تهیشو بذاری که ممنووووونت میشیم شدید. خخخخخ. راستی میگما اگه آدم ژله تزریقی بخوره بعد معتاد تزریقی نمیشه؟
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
سارا جونم اصلا سخت نیس یه کم دقتمیخواد و یه کم ذوق هنری ک البته من هیچکدومشو ندارمخخخخخخخخخخخخخ محمدرضامو جای من بگاز لدفا
مامان اسماء کوچولو
29 اردیبهشت 93 14:07
بلا خانومی خیلی نازه منم میخوام حنا رو ببوس
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان زری
29 اردیبهشت 93 14:14
آفرین به شما خواهرمنم آموزشگاه شیرنی و آشپزی داره اما با دوتا بچه نمی تونم شرکت کنم تو کلاساش ضمنا مارا هم جزو دوستاتون باشیم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خوش بحالتون . فرصت خیلی خوبی دارید برای یادگیریچشم گلم
نرگس
30 اردیبهشت 93 14:54
به به مامانیه هنر مند این چیه میبینم والا ما یه نوع ژله بلدیم اونم تک رنگ 2 رنگم قاطی میشه طرز تهیشو من که بلد نیستم اگه شد بزار افرین عزیزم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
در اولین فرصت اگه وروجک خانومی بذاره میام مینویسم زیر همین پست
مامان روژینا
1 خرداد 93 12:09
منم موخوام خوب
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
قابل نداره جیگرررررررررررر
مامان جونم(سوگند من)
1 خرداد 93 20:19
مریم جون کامنتن نصفه اومده بود ازتون خواستم به ما هم یاد بدید یکمی سلیقه و از این چیزههای خوشمزهباشه به قول سوگند عسلی:خو
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشــــــــــــــــــــــــــــم در اولین فرصت فدا شیرین زبونیش بشم من خو
Samira
3 خرداد 93 14:48
حناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان دینا
4 خرداد 93 13:58
به منم یاد بده خانومی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
حتما ب زودی
مامان پرهام
4 خرداد 93 15:38
وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد
مامان پرهام
6 خرداد 93 13:02
از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک . . .
مامان بهار
7 خرداد 93 23:57
دلم خواست.خیلی قشنگه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونممممم
مامان اسماء کوچولو
10 خرداد 93 1:47
مریم جون رمز و عوض کردی؟؟ یاز نمیشه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
نه عزیزم عوضش نکردم دوباره میفرستم برات عشقم
میترا(مامان مهران)
10 خرداد 93 13:09
خانمی میشه دوباره بهم رمز بدی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشم عزیز دلم . حتما
مامان روژینا
10 خرداد 93 13:09
سلام دوست خوبممرسی که پیشم اومدیخیلی خوشحالم کردی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیز دلــــــــــــــــــــــــمی
مامان پرهام
11 خرداد 93 1:06
میگما من رمز ندارما,حواست هست؟
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
میفرستم برات عزیزم
مامان دردونه
11 خرداد 93 17:56
سلام عزیزم...وای من چقدر خوشمل بووووووووود..میشه به منم یاد بدی؟؟؟برا تبلد دخترم بدرستم...
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
حتما عزیزم
پرنیا
14 خرداد 93 18:17
سلام. آرزوی سعادت و خوشبختی برای شما و گل دخترتون اگه براتون زحمتی نیست هم دستور تهیه این ژله خوشگلتونو میخواستم تا منم برای بچه های بهونه گیرم درست کنم و هم رمز دسترسی به مطالبتون اگه فضولی نباشه و خصوصی نباشن خیلی خیلی ممنون میشم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
سلام عزیز دلم . مرسی ک ب وبم سر زدید . لطف دارید این ژله خیلی اولیه ست ولی چشم دستورشو میذارم . رمز هم فرستادم ب خصوصیتون
نازنین
14 تیر 93 20:50
اوووووووووووو... چه قشنگ و باسلیقه.
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عشقم
مامان علی جونی
26 تیر 93 21:06
سلام خدا براتون ببخشه عزیزم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
سلام گلم ممنونم