حنــــــــای مامانحنــــــــای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ღ (دختر ماه ) ღ

روز مامان مریم جونی

1393/2/4 21:28
841 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان مریم خوبم.خواستم بگم خیلی دوست دارم و همیشه به یادم می مونه که چه روزا و شبهایی بیدار موندی تا آروم بخوابم. صبح به بابا هادی گفتم بابا امروز روز مادره اما من که هنوز نینی هستم و پولی ندارم واسه مامان جونی هدیه بخرم.بابا گفت تو خودت بزرگترین هدیه واسه مامانی اما من از طرفت یه چیز می خرم واسش. مامان خوبم؟؟؟ روزت مباااااااااااااااارکقلب خیلی دوست دارم مامان مهربونم. امیدوارم از کادوم خوشت بیاد. بزرگ که شدم واست یه عالمه کادو می خرم مامان خوشگلم. بابا هم اینجاست و می گه خیلی می خوادت.من و بابا جز تو کسی رو نداریما.پس خیلی مراقب خودت باش مادر مهربونم.دوست داریم زیاااااااااااااااااد.به چشماتم خیلی میااااااااااااااااااااد ماچماچ
                                                                                                                   

                                                                                                  هادی و حنا

پسندها (4)

نظرات (19)

نیلوفر
1 اردیبهشت 93 10:47
بابا هادی مهربون و حنای نازم دوست جونم ماهه. روزش مبارک باشه الهی مریمم واسه هممون همیشه سلامت و شاد باشه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم نیلوفرم . عاشقتم
مامان امیرعلی
1 اردیبهشت 93 14:19
سلام،مرسی به خاطر مطلبت در مورد ابله مرغون.روز تون مبارک،ایشاالله به زودی دخترت بهت تبریک بگه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خواهش میکنم عزیز دلممرسی . بوووووس
آدرینا
1 اردیبهشت 93 15:39
ای قلبونت برم من مامان مریمو ای حنای ناناز روزت مبارک عزیز دلم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خیلی خیلی تشکر . عزیزززززززززززززززززممممممممممممممم
مامان هلیـــــــــــــــــا
1 اردیبهشت 93 22:50
روزت مبارک عزیزم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
قربونت برم عزیزم
سارا مامان محمدرضا
2 اردیبهشت 93 9:03
روزت مباررررک مریم جون. عزیزدلمی مریم جوووون. چه نامه قشنگی از خودت واسه خودت نوشتیکارت بیست بیستههههه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عشقم . این پست رو شوهرم گذاشته سارا جونم
مامانه سوگند
2 اردیبهشت 93 11:29
چه عشقولانه
مامان دانیال-ویانا
2 اردیبهشت 93 14:05
سلام مریم جون ماهم اول سال مامان شدنت مبارک ایشالا همیشه سالم باشی در کنار حنا جون و همسر مهربونت دوستت دارم خیلی زیاااااااااد به چشماتم خیلی میاااااااااد
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم
2 اردیبهشت 93 16:57
وااااااااااااای . مرسییییییییییییییییییییییییییییی عشق کوچولوی من . خیلی خیلی از پست قشنگت ذوق زده شدم . کادو ها هم باب دلم بود . ممنونم از شما و بابا هادی مهربونت عاشقتونم
ليدا
2 اردیبهشت 93 18:01
سلام روزت مبارک مامان مريم.اى کاش پستها رو رمز دار نميکردى اخه من خواننده خاموش وبلاگت بودم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
سلام . ممنونم ک ب وبلاگ دخترم سر میزدید . اما شرمندتون شدم .
مامان پرهام
3 اردیبهشت 93 0:16
روزت مبااارک عزییییزم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنوووووووووووووونم
Samira
3 اردیبهشت 93 0:55
سلام! روزت مبارک خانوم خونه و مامان نمونه خیلی دلم میخواد کوچولوتو ببینم ! نظراتو که میخونم دلم یه حالی میشه که این همه از خوشکلیاش نوشتن اگه شرایط دیدنشو دارم بهم خبر بده
Samira
3 اردیبهشت 93 0:56
سلام! روزت مبارک خانوم خونه و مامان نمونه خیلی دلم میخواد کوچولوتو ببینم ! نظراتو که میخونم دلم یه حالی میشه که این همه از خوشکلیاش نوشتن اگه شرایط دیدنشو دارم بهم خبر بده
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
سلام عزیزم .متشکرم . لطف داری ک اومدی ب وبلاگ دخترم . چرا ک نه عزیزم . حتما براتون خصوصی اعلام میکنم رمزو . خوشحال شدم
leila
3 اردیبهشت 93 15:40
kheyli az khondane in nameh lezat bordam maryam jan
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
زهره مامان آرسام
3 اردیبهشت 93 16:34
همیشه با هم خوش باشید گلم ممنون بهمون سر میزنید راستی عکسای دخملی رو نتونستم ببینم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیزم براتون خصوصی میذارم رمزو
نارین
3 اردیبهشت 93 21:33
روزت مبارک دوست گلم گریه ام گرفت وقتی نامه بابای حنا و حنا رو خوندم عزیزم امیدوارم سال های سال کنار هم خوش و خرم باشین وهروز عشقتون به هم بیشترو بیشتر بشه دوستت دارم مریم جونم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
قربون اون دل کوچولوت بشم من نارینم . خیلی عزیزی ب خدا . ممنونم . مبارک شما هم باشه عشقم
نرگس
4 اردیبهشت 93 0:36
مریم جونی روزت مبارک عزیزم مامان مهربون
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم نرگس جون
tt
6 اردیبهشت 93 9:27
ruzet mobarak maryam jonam . che nameye ghashangi
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
ترنم
6 اردیبهشت 93 9:36
روزت مبارک عشقم . ایشالا 100 سال دیگه این روز رو تجربه کنی و با کادوهات حالشو ببری
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیزمی گلم . مرسی
مامان پرهام
7 اردیبهشت 93 2:04
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خیلی زیـــــــــبا بود مرسی عزیزم