حنــــــــای مامانحنــــــــای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ღ (دختر ماه ) ღ

مزاحم عقده ای

1393/2/5 9:22
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم یا آقای غیر محترمی ک چند دفعه برای وبلاگ دخترم با اسامی مختلف کامنت میذاری و در جریان نیستی ک من این طرف وب میتونم آی پی شما رو مشاهده کنم و با هم تطبیقشون بدم ... من نباید برای شمایی ک حتی از نوشتن اسم واقعیت هراس داری و انقدر عقده ای و بدبختی ک چون نمیتونی مطالبمو بخونی و یا ببینی، داری از حسادت میمیری ، توضیح بدم ک برای چی رمز دار کردم ، ک البته یکی از دلایلش همین وجود آدم های بی فرهنگ و بی شخصیتی مثل شماس... امیدوارم خدا شفات بده تا دیگه با اعصاب هیچ مادری بازی نکنی ... البته من محکمتر از این حرفام ک چرندیاتت روی من تاثیری بذاره ... ضمنا این پست رو گذاشتم بلکه ب خودت بیای نیشخند
                    و ما همچنان میخندیمنیشخند

               تا کور شود هر آنکه نتواند دید

پسندها (2)

نظرات (19)

آدرینا
5 اردیبهشت 93 12:22
آفرین مام حمایتت میکنیم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
حمایت حمایت
نیلوفر
5 اردیبهشت 93 14:15
ای بابا یه عوضی هم اومده واسه من کلی چرت نوشته مریم. تو نمی دونی چقدر گریه کردم اون روز عوضی منو نفرین کرد
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
این عوضیا زیادن نیلوفر . این ما هستیم ک باید ب خودمون مسلط باشیم چون اگه بخوایم با حرف مذخرف هر کدوم از اینا دلگیر بشیم از هم میپاشیم و دیگه ب درد شوشو هامون نمیخوریم
Samira
6 اردیبهشت 93 0:18
پس چرا نیومدی البته اگه مزاحم داری حق میدم بهت عزیز ...
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
اومدم عزیزم .
tt
6 اردیبهشت 93 9:26
ei babaa ajabaa akhe chera melat enhame bimaghzan? ? khoshhalam ke be khodet mosalati maryam
مامان مینا
6 اردیبهشت 93 13:39
خصوصی مریم جونم
مامان بانو
6 اردیبهشت 93 15:05
دوست عزيز از شما دعوت ميكنم به بلاگ دختر من هم سر بزنيد خوشحال ميشم منتظر حضور گرمتون
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشم دوست من
مامان دانیال-ویانا
6 اردیبهشت 93 17:42
واااااااااا چقدر ملت بیکارن برو گم شو عقده ای دست از سر مامان مریم و حنامون برداررررررررر
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
همینو بگو خواهر بووووووس
نیلوفر
6 اردیبهشت 93 18:50
وااااای مریمم همین الان یکیو تو خیابون دیدم فکر کردم آقا هادیه پریدم برم جلو یارو ترسید فرار کردازش بپرس برادر 2قلو گم شده نداره؟
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
وای نیلووووووووو ترکیدم از خنده خوب شد یارو سکته نکرد
فریبا
7 اردیبهشت 93 7:51
سلام مامانی خوشحالم که انقد محکمی که این آدم بیکارو خودت سر جاش نشوندی عزیزم امیدوارم همیشه ی ایام در کنار همسرت و حنای نازم خوشحال زندگی کنی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فریبا جون من واقعا از کامنتهایی ک برام میذاره خندم میگیره ... خیلی بی معنی و مفهومه آخه حرفاش . ممنونم عزیزم
نارين
7 اردیبهشت 93 15:12
كي جرات كرده مريمه منو ناراحت كنه؟ غصه نخوري عشقم از اين ادماي مزخرف زياده
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
اینا بی تربیتن ، من برا حرف اینطور آدما ناراحت نمیشم نفس نارین رمزت پستتو باز نمیکنه
نرگس
7 اردیبهشت 93 15:36
وووووووای انقد بدم میاد از این ادمای عقده ای کلا بیکارن مردم از بیکاری دست به مزاحمت میزنن نگران نباش
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
واقعا آدمای بی خودی ان
مامان هلیـــــــــــــــــا
9 اردیبهشت 93 11:26
خوشم اومد ایـــــــــــــــــــــــــــــــــی ول ادمای حسود و عقده ای باید برن از حسادت بمیرن که چشم دیدن ما رو ندارن
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
والا ب خدا
مامان مهنوش
9 اردیبهشت 93 22:30
من رمز ندارممممممم که
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خصوصیتون لطفا
مامان روژینا
14 اردیبهشت 93 13:20
مرسی که پیشم اومدی عزیز دلمببوس دخملی خوردنیتو
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آیهان
15 اردیبهشت 93 10:58
مامانی اصلا اهمیت نده به این حرفا. با ناراحتیت نذار به هدفش برسه چون اون هدفش همینه که شمارو درگیر این قضیه کنه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشم گلم
مامان آیهان
17 اردیبهشت 93 18:40
.ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشــــــــــــــــــم
کلاس داستان نویسی پیشرفته
18 اردیبهشت 93 14:45
با سلام: آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته و آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فرهنگسرای های سرو، آغاز شد . با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور. علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای سرو تماس حاصل نمایند. فرهنگسرای سرو : تهران - خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن: 88799998 http://hadiseghalam.persianblog.ir
مامان پرهام
24 اردیبهشت 93 15:37
مریم جون رمز پستاتو فراموش کردم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خصوصیتو چک کن عزیزم.برات فرستادم!
مامان پرهام
24 اردیبهشت 93 15:37
سرم را نه ظلم مي تواند خم کند ، نه مرگ ، نه ترس ، سرم فقط براي بوسيدن دست هاي تو خم مي شود پدرم ؛ عیدتون مبارک