حنــــــــای مامانحنــــــــای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ღ (دختر ماه ) ღ

جشن دندونی حنـــــــــــــا بانو

1393/4/1 16:21
7,178 بازدید
اشتراک گذاری

5 شبانه روز تب داشتی ... حرارت بدنت دستای من ک نه حتی قلبمو هم میسوزوند

عزیزکم نفسِ مامان دندون سفید کوچولوت ب زندگیم یه حس خیلی خوب بخشید ...

مواظب دندونای خوشگلت باش چون خیلی برای اومدنشون عذاب کشیدی ... 14 خرداد ساعت 10:50 دقیقه دیدم یه سفیدی رو لثه های خوشگلته

دست و پامو گم کردم سریعا ب نیلوفر اطلاع دادم و اونم بهم توصیه کرد ک یه نعلبکی بدم دستت ........

 وای وااااااااااااااااااااااااااااااااای حنا چی دارم میشنوم ....

تق !!! تق !!! تق !!!

نفسم بالا نمیومد انگاری دنیا مال من بود

از خوشحالی مثِ دیوونه ها شده بودم .... ب همه زنگ زدم خبرشو دادم و به خیلی از دوستام عکس دندونشو میل کردم خندونک دخترکم همیشه سالم بمون و خوبِ خوب رشد کن ،اینطوری من شادترین آدم روی زمینم محبت

و بالاخره 30 خرداد جشن دندونیتو گرفتیم

اینم عکساش :

حنــــــا و دایی معیــن کوچکولو

حنــــــا و مامان مریم ادیت شده

حنا و عمه فاطمه آرام

بابای حنـــــا

این عکسه مربوط میشه ب وسط جشن ک شما لالا کردی و بابا داره سعی میکنه بیدارت کنه مثلا

حنــــــا  حنــــــا   حنــــــا مامان دورت بگرده الهییییییییییییییی

میز شام : البته ب جز الویه و سالاد پاستا که روی میز میبینی پیراشکی گوشت میکری و ناگت مرغ سوخاری هم داشتیم ک چون باید گرم میبردمشون رو میز نشد عکس بندازم تو اون شلوغی (معذرت )

زیتون ...

بیسکو حنا

کاناپه ی پنیر ...

کیک رنگین کمان

کرِم موز و نسکافه

کرِم وانیل

تزریقی های خوشمزه ی من

حنـــــا و دی جی مهران و مهدی

آش دندونی حنا جونی ( آش دندون آملی ها آش شیرِ به خاطر سلامت و سفیدیش )

 

گیفتی ک ب مهمونا دادیم

البته برا مهمونای کوچولومون هم اینا رو گذاشتیم ... مگنت نمدی به همراه حروف اول اسمشون

و اینک کادوهایی ک مهمونای گلمون تقدیمت کردن

پیانوی خوشگلت ک بابا هادی برات ساخته قربون دستای هنرمندش بشم من

آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مامان فداااااااااات

و کادوی خودم

++++++ 730 هزار تومان هدیه ی نقدی

دست همه درد نکنه خندونک

 یادگاری هایی ک مهمونا برات نوشتن ، لذت ببر مادر

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (32)

نونو
2 تیر 93 7:43
حنای ناز من می درخشیدی اون شب قربون لپای خوشکلت برم..دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه بزرگشدی حتما بهت میگم چقدر از لحظه لحظه مامان بابات واست عشق میریزه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
نیلوفررررررررررررررررر عزیز دلمییییییییییی . مرسیییییییییییییی
ژاله مامان آیدا
2 تیر 93 16:02
به به چه جشن قشنگی حنا جونم چه ناز و عسلی خاله. مریم جون عجب میزی چیدی چه ژله های خوشگلی بابا خیلی هنرمندیا. دست مامان و بابا درد نکنه چقدر زحمت کشیدن تا این جشن قشنگ برگزار بشه . حنای عزیزم انشااله همیشه شاد و سلامت باشی خاله
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ژاله ی خوب و مهربونم ممنونم . اگه صد سال دیگه هم زنده باشم نمیتونم هنر زیبای تو رو یاد بگیرم . سلیقه ت بی نظیر دختر .... عاشقتممممممممممممممم
مامان جونم(سوگند من)
3 تیر 93 0:35
ناناز من مبارکت باشه خاله جونی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس مریم جون منم برای سوگند جشن گرفتم و اخر شب وقتی مهمونهامون رفتند یادم افتاد عکس و فیلم نگرفتم کلی هم بابایی سرزنشم کرد ولی بعدش یه سوتی شد برای خندودن خیلی جشنتون قشنگ و بیادماندنی بود دست بابا هادی هنرمند درد نکنه چه پیانو خوشگل و حیرت اوری خیلی هنرمندانه ساخته شده و البته دوست گلم با این میز بی نظیر و خوراکیهای خوشمزه و زله های خوشگلش وای دهنم اب افتاد انشالله عروسیش
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عجب سوتی ای دادیییییییییییییییییییییییییییی دخت ممنونم عزیزم . نظر لطفته . عزیزممممممممممم کاش شما هم تو جشنمون بوووووودی
مامان کسرا
3 تیر 93 0:48
وای مریم جون همه چیز عالی بود دسته گلت درد نکنه انشاالله این فسقلی ماها بزرگ شدن قدر پدر مادراشونو بدونن...حنای خاله مرواریدات مبارک باشه عزیزمقربونه اون لباسه خوشگلت برم من
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
آزاده ی گلم ممنونمممممممممممم عشقمایشالا ک میدونن . خدا نکنه خاله جووووووونم . آزاده کسری خاله رو ببووووووووس
مامانی رادین
3 تیر 93 2:17
جووووونم حنای نازم چه ناز شده بودی گلم رویش مروارید کوچولوت مبارک دیگه اومدی قاطی کباب خورا مریم جون واقعا دستتون درد نکنه همه چیز عالی عالی بود فقط جای ما خالی بود خخخخخ بوس برای مریم وحنای ناز خودممممممممممم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
میسی خاله جوووووووونم . کاش میشد همه دوستای خوبم بودن بووووووووس عشقم
کیوان و کیانا
3 تیر 93 9:08
عزیزم بازم تبریک به خاطر دندون کوچولوی دخمل نازت[بوسه] الهی چه جشنی بوووده...دلم آب افتاد...همه اون کیک ها و ژله ها کار خودت بوووود؟؟؟ خیلی هنرمندی آآآآآ آقا بیا به ماهم دستور اینا رو یاد بده خووووب
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
قربونت برم عزیزم . مرسییییییییییبله گلم . کار خودم بود .چشـــــــــــــــم حتما . جون بخواه
مامان سامیار
3 تیر 93 13:38
مبارکه حنا خانوم همیشه به جشن و شادی ایشالله واسه دکتراش جشن بگیرین
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم گلم ایشالااااااااا
parisa
3 تیر 93 14:15
من فدای اون مروارید خوشگلت بشم مبآآآآآآآآآآآآآآرکه عشقم دوست خوشگلم دستت درد نکنه این همه سلیقه به خرج دادی واااااااااااای اون پیانوی کوچولو عــــــــــــالیــــــــه امیدوارم همیشه شاد شاد باشین عزیـــــــز دلم بــــــــــــــــــــــــــــوس
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممممممممفدایی داری نفس
نارین
3 تیر 93 14:33
آخ،،،،،، من فدات بشم دلبرک کوچولوی من ماشالا روز به روز خوشگلتر میشن این مادرو دختر.وایییییییییییییییییییییییی چه جشنی گرفتی مریم جونموای که دلم ضعف رفت وقتی حنارو دیدمکادو هام عالی بود دست همه درد نکنه،،،،بخصوص بابا هادیش که هدیه اش خیلی خاص بود.ایشالا دلتون همیشه شاد باشه مریم نازم دوستتون داریمخوش به حال حنا با این مامان و بابای هنرمندش اون از ژله ها اونم از پیانو
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیز دلم نارینم واقعا جای تو و آرلای نازم خالی بود عشقم فداتممممممممممممممممممممممممممم
سهيلا مامان وانيا
3 تیر 93 18:43
به به چه مهمونى قشنگى.چقدر حنا جونمون ناز شده.مامان مريم دستتون درد نکنه بابت اين همه تدارکات. و خسته نباشى حنا جون بوس بوس
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدات جیگرررررررر ممنونم عزیز دلم
مامان سارا
4 تیر 93 14:15
به به به ببین مامان مریم چیکارررررررر کرده! دست و پنجت درد نکنه عزیزم. خوش به حال حنا جون با این مامان و بابای مهربون و هنرمندش!!! عجب پیانوی خوشششششکلی بابایی واست درست کرده حنا جووون! دستش درد نکنه. مریم جون خسته نباشی گل کاشتی خانوم هنرمندحنا جون لپ قرمزی خوشششششکل ناز. لپاتو میخورما. چقدر لباس و تل موهات خوشکله. دقیقا رنگ رنگین کمان تم جشنت. آفرین به تو مامان با سلیقه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییی سارا جــــــــــــــــــــونم فدایی داری دادااااااااااااش عاشقتم
فریبا
5 تیر 93 23:55
عزیزم دخملم چقدر ناز شدی فدای اون خنده های قشنگت بشم مریم جون اون عکستون که همسرتون داره حنایی رو بیدار میکنه خیلللللی قشنگه چه جشنییییی آدم دهنش آب میوفته با دیدن غذاها
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
الهی فدات بشم .مرسی . نظر لطفته دوستِ مهربونم .
مامان مهنوش
6 تیر 93 23:08
باز هم مبارکه مروارید قشنگت حنای نازنین...مامان مریم جشن هم عالی و بی نقص..همه چیز خیلی قشنگ بود..خسته نباشی عزیزم..پیانوی دست ساز بابا هادی هم که حرف نداره..مبارک حنای خوشگلم باشه...
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم مرسی مهنوش جون . قابلی نداره پیانو عزیزممم . قربونت برم . لیانای خوشگلمو بوس بوسیش کن حسابیییییییییی
مامان روژینا
7 تیر 93 9:47
wooooooooowwww!!!!!!!!!!!! چه جشن عالی عزیزم خیلی کد بانویی گلم دندونیت مبارک حنا خانومی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیییییییییییییییییز دلمی تو عشقم
مامان جونم(سوگند من)
7 تیر 93 13:49
خصوصی مریم جون
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چشــــــــــــــــــــــم
مامانی
7 تیر 93 14:09
به به همه چی عالی... حنای نازمو ببوس...
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی . چششششششششششششششم
مامان هلیـــــــــا
8 تیر 93 0:04
حنـــــــــــــنایی رویش اولین مرواریدات مبارک عزیزم چه جشن قشنگی عزیزم دست مامان جون و بابایی درد نکنهپیانو هم خیــــــــــلی خوشگل بود افرین به مامان بابای با سلیقهوووووووووووووای خوراکی ها ک دیگه حرف نداشت حنا جون قربونت برم چ موقع خوابیدن بوده اخه خخخخ
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدای تو عزیزم . جاتون خالی بود . مرسی . بوووووووس
سوشیانت
8 تیر 93 11:22
خیلی جشن قشنگی برپا کردی مریمم .آفرین خواهر نازم . خیلی بلاییاااااااااااا همچین هنرایی داشتی رو نمیکردی تا حالا مبارک باشه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
چه هنری خواهر . ممنونممممممم
سمیرا
8 تیر 93 13:42
مریم جون خسته نباشی عزیزم خیلی عالی بود همه چی خصوصآ تزریقیهای خوشمزت خوشکل خاله مبارکت باشه انشاله لبهای نازت همیشه با دندونای سفید خوشکل به خنده باز بشه عسلم ***
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدای تو عزیز دلم . مهربووووووووووووونم . الهی آمین
نازنین
8 تیر 93 16:14
ایشاا.. حنا جونم همیشه شاد و سلامت باشه. همه چی خیلی خوب و زیبا بود.
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدات شم عزیز دلم مرسیییییییییییییییی
مامان اسماء کوچولو
10 تیر 93 16:45
بلا نگیری مریم جون چـــــــــــــــــــــــــــه کردی............. منم میـــــــــــــخوام بابا دست مریزاد هنگیدیم همه ش محشر بود بیسکو حناش و که دیگه نگو چد روز طول کشید همه رو درست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون پاپیونش و؟؟؟؟؟؟/
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیزم تو دیگه زیادی ب من لطف داری من الان بدجوری ذوقیدم حدودا 3 روز وقت گرفت با دسرها
مامان اسماء کوچولو
10 تیر 93 16:48
ببخشید یادم رفت خخخخخخخخ مبارک باشه حنای رنگین کمونی زود زود دندون درآر تا هی ازین جشنا واست بگیرن دست مامان وبابا درد نکنه بووووووس برا حناجون
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عشقم ... بوووووووووس
شادی
14 تیر 93 14:58
سلام خوشگلا.خوبییییییییییییییییییید؟مبارک باشه حنایییییییییییی.چه مامان با سلیقه ای به به.منم جشن گرفتم مریمی ولی به پای سلیقه شما نمی رسه.مریم جون بادکنک ها رو چه جوری به سقف زدی؟تم هاتو کجا سفارش دادی؟ممنوم.عاشقتونم.ای کاش تو شهر ما بودید.
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
شادی جونم مرسی عزیزم . فکر کنم تو فیس بوک جواب سوالاتو گرفتی عشقمآره واقعا کاش نزدیک هم بودیم
نرگس
14 تیر 93 16:33
چه جشن باحالی حنایی ببین چه مامان گلی داری دست مامانش درد نکنه کلی خسته شد
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
فدات عزیزم . آدم هر تلاشی برا بچش بکنه بازم کمه نرگس جان
نیلوفر(مامان پرهام )
15 تیر 93 12:13
وایییییییییییییییی.. عزیزم همه چیز عالی بود ... چه جشن باشکوهی ... دندونیت مبارک خاله جون... چه خوردنی های خوشمزه ای... نوش جونت خاله جون بووووووس
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عزیزم . لطف داریییییییییییییییی
parisa
16 تیر 93 13:34
ایشالا عروسیت حنا گلی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خاله پریسا جووووون
مامان بهار
18 تیر 93 15:16
چه جشن قشنگی ،پر از رنگای شااد مریم جون به منم رمز بده؟
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عزیز دلم . چشم حتما
میترا
18 تیر 93 17:50
گلم جشن عالی بوده باریکلا به این سلیقه دستت درد نکند
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
zahra
20 تیر 93 23:40
O:-):-*
مامان اسماء کوچولو
23 تیر 93 12:19
مامانی طرز تزیین یه بیسکوییت نشونم میدی؟؟؟؟؟؟ یا مثل بیسکو حنا یا زنبوری؟ البته راحت باشه من مث شما با سلیقه و با حوصله نیستم جشنمونم کوچولوهه سالاری شرمنده
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیز دلم قربونت برم من بیسکوییتا رو از بیرون سفارش دادم خودم ک درستشون نکردم گل مهربونم شما سروری خانوووووووووووووم . عاشقتم
اریا و آنیتا
27 تیر 93 12:29
سلام.خیلی جشن با سلیقه ای بود.تبریک
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
سلام . مرسی عزیـــــــــــــــــــــزم . خوش اومدی ب وبم
مامان دانیال-ویانا
29 تیر 93 17:28
فکر کنم من قبلا اینجا کامنت گذاشتم ؟حالا کجاست خدا میدونه الهی من دورت بگردم حنااااااااااا ای جونه دلم من بین این همه عکس فقط یه حنا میبینم و بس هزار ماشالا آبجی مریم تو رو خدا روزی هزار بار واسش اسفند دود کن چشم میخوره این گردوی خوشمزه وااااااای که هر چی از جشن تعریف کنم کمه دست مریم جونخوش سلیقه و بابا هادیه مهربون درد نکنه که همیشه سنگ تموم میزارن واسه عروسمون مرســـــــــــــــــــــــی راستی مریم جونم اون تزریقی ها رو هم به من یاد بده خیلی خوشگلن من 2-3بار درست کردم ولی خیلی ساده بودن اینقدررررررر خوشمل نشداستاد مــــ ر یـــــــــ م به منم یاد بدهههههههه که چشم جاریامو در بیارم خخخخخخخ دوستتون دارم خیلی زیاد یه ماچ آبدار از نوع تف مالی واسه مریم و حنای گلممممممممم وای اون پیانو رو نگو الهی من فدای حنام بشم با اون نشستنش جووووووووووونم مریمی گاز گازی یادت نره مخصوصا اون روناشواوووووووووووف دیوونه شدم از دست این دختر............
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خدا نکشدت دختر ... من سه بار این کامنتو خوندم و کلی خندیدم و حال کردم . عزیز دلم چشم یادت میدم چشم جاریاتو در بیاری عشقمممممممممممممم فدای تو بشم من . گازشم میگیرم حنا رووووووووووووو فقط ب خاطر تو