حنــــــــای مامانحنــــــــای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

ღ (دختر ماه ) ღ

نازدانه ی مادر 9 ماهه میشود

1393/4/7 10:14
2,013 بازدید
اشتراک گذاری

عشقکم 9 ماهگیت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی خیلی خوشحالم . کم کم داری برا خودت خانومی میشیاااااااااااااااااااااااااااااا حنا

مامان قربون شکلت بره

انقدر شیطون شدی ک اصلا وقت نمیکنم بیام روز مره هاتو بنویسمزیبا

شبا تا صب ک نمیذاری من بخوابم ... خخخخ . فدای سرت ، تا صبح 20 بار می می میخوای .

4 دست و پا هم هنوز نمیتونی بری اما ب زور گاهی خودتو رو زمین میکشی . اما حسابی رو زمین مثل کدو قلقله زن قل قل میخوری از این گوشه ی خونه تا اون گوشه خونه .خخخخخخخخ

آهنگ مورد علاقتم (دلبر) ایمان فلاح ... مث خودم دیفونه ای دیگه خندونک

عشق مامان حتما خیلی خوشحالی ک من مامانتم . خخخخخخ . . . 

راستی مصادف با نهمین ماهگردت دندون دوم هم جوونه زد قربونش برم من الهیییییییییییییی

اینم عکسی از نیمه ی یک سیب فلک زده ک جای دندونای تُپُلِت روشه . اوووف مامان فدااااااااااا

دخترم همیشه بخندی

مااااااااااااااااااااااااااچِ آبدااااااااااااااااااااار

پسندها (6)

نظرات (35)

Man & Ma
7 تیر 93 15:24
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ب روی چشم عزیزم . شما لینک شدید .
سهيلا مامان وانيا
7 تیر 93 16:41
نه ماهگيت مبارک حنا جون بوس بوس
حدیث
7 تیر 93 20:44
9ماهگیت مبارک نازدونه خانوم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووون
فریبا
7 تیر 93 23:43
نهمین ماهگردت مبارک عزیز خاله مرسانای منم فقط غلت میزنه خدا هر دو تا جیجرو در پناه خودش حفظ کنه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خاله ی خوب و نازمای جان . الهی آمین
مامان پرهام
8 تیر 93 0:55
دندون جدیدت مبارک شیطون بلا
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووونم
مامان ریحانه
8 تیر 93 0:56
مریم جون خیلی باحالی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
باحالی از خودتونه
مامانی رادین
8 تیر 93 1:30
هوراااااا ..عزیز دلم حنای نازم 9 ماهگیت مبارک قربون جای دندونات گلم مامانی عکس بیشتر بزار با با ما هم دل داریم به خدا
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی عزیزممممممم . چشم ایشالا این سری با کلی عکس میاااااااااااااام
نونو
8 تیر 93 8:41
عزیز دل خاله مبارکت باشه دندونای خوشکلت. مریم. اسم آهنگ ایمان اون اسم مسخره بود؟((((
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
آرههههههههههه نیلوووووووووووووو . اه اه . حواسم نبود تا حالا
سوشیانت
8 تیر 93 11:19
عچکم 9 ماهه شدی ماشالا چه زود بزرگ شدی انگار همین دیروز بود ک بدنیا اومدی عاچکتم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
عزیز دلمی تو . سوشیانت نازمو ببوسش
ترنم
8 تیر 93 11:25
وووووووووی سیب گاز زده شو قربون بره ترنم جووووووووون . جفت دندونات مبارک باشه . همچنین 9 ماهگیت جوجههههههههههههههه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خاله جونم ماچ ماچ
سمیرا
8 تیر 93 13:40
9 ماهگیت مبارک خوشکل خانوم ******
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیزممممممممممم
مریم مامان شاینا
8 تیر 93 17:07
مبارکههههههههههههههههههههههههه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسییییییییییییییی
تارا
8 تیر 93 21:40
چه جشن دندونی باشکوهی انشاله که همیشه شادشاد وخوشبخت باشین گلم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیزم . تشکر
مامان مهنوش
8 تیر 93 23:49
نه ماهگیت مبارک باشه حنای نازنینم..ایشالا نود سالگیت عزیزم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خیلی خیلی مرسی خاله مهنوش جونم
مامان الهام
10 تیر 93 17:15
عزیزم 9 ماهگیت مبارک چه دخمل نازی خدا حفظت کنه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیز دلم . الهی آمین
نلی
11 تیر 93 23:59
وااااااااااااااااااای خدا جونم چقدر من لبخندای این حنای نازو خوشگلو دوس داررررررررررررررررررم. همیشهههههههههههههههه بخندی.
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیزم . فداااااااااااااااااااااااات
مامان دانیال&ویانا
13 تیر 93 14:42
قربون خودت و 9ماهه شدنت و اون صورت ماهت و جای دندونای تپلت و کلا قربون تک تک سلولات برم من حنای خوشمزه ایشالا900000هزار ساله بشی دوستت دارم منننننننننننن
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونممممممممم عزیز دلم . مهربونم . دوست داشتنی من
نرگس
14 تیر 93 16:34
9 ماهگیت مبارگ خاله ایشالا زود زود راه بری
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خاله جون . ایشالا
مامان مهرسا
15 تیر 93 12:23
سلام من مامان مهرسا هستم از طرفداری وبلاگ کودک من جشن دندونی ناز دخترتونو ا اونجا دیدم واقعا خسته نباشید و دست مریزا دارید واقعا زحمت کشیدید خوش به حال حنا جون که همچین مامان خوش سلیقه ای داره من خیلی از سلیقتون و عکساتون خوشم اومد اگر اجازه بدین من شما رو لینک کنم و بیشتر خوشحال میشم که وبلاگ دختر من هم سر بزنید و رمز مطالبتون برام بزارین تا باز هم از سلیقه خوب شما بتونم ایده بگیرم و استفاده کنم خیلی کنجکاوم سیسمونی گل دختر رو ببینم باز هم ممنونم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
سلام عزیز دلم . ب وبلاگ دخترم خوش اومدی عشقم . مرسیییییییییییییییی . حتما میام وبلاگتون و رمز رو خصوصی ارسال میکنم . بوووووس .
مامان سارا
16 تیر 93 9:44
9 ماهگیت مباررررک باشه حنا جونم. ایشالله 190 ساله شی. دندون جدیدتم مبارررک. به مامانت هم بگو یه سر به خاله سارا هم بزنه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خاله جون . چشم عزیزم
parisa
16 تیر 93 13:28
حنا جونی مرواریدای خوشگلت مبارکت باشه..ایشالا عروسیت حنا گلی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ایشالا . ایشالا عروسی خودت پریسای نازم
parisa
16 تیر 93 13:31
حنا جونی مرواریدای خوشگلت مبارکت باشه.ایشالا عروسیت حنا گلی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
مامان پرهام
17 تیر 93 1:16
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
ژاله مامان آیدا
17 تیر 93 13:41
به به مروارید دوم مبارکه خاله. حسابی مامان مریمو اذیت کن مریم جون حنا خانوم خیلی ماهه اسفند یادت نره
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم عزیزم واااااااای نه ... حتما عزیز دلم
نارین
18 تیر 93 16:57
ای جونم فرشته کوچولوی مریم 9 ماه شدهمبارک 9 ماهگیت زیباترین... حنای خاله ایشالا 1000000 ساله بشی عروسکم قربون اون لبخند شیرینت بشم که همیشه رو لباته ایشالا لبای خوشگلت همیشه خندون باشه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
نارین جون میبینی چقدر زود میگذره . یه روز یهو میبینیم دخملامون بزرگ شدن میخوان عروس بشن مرسیییییییییییی
مامان پرهام
22 تیر 93 0:49
ولادت باسعادت کریم اهل بیت,امام حسن مجتبی (ع) مبارک
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
ممنونم همچنین
بابابزرگ نیوشا
23 تیر 93 9:27
حنای زیبا 9 ماهه شدنت مبارک لبخندت سرشار از انرژی مثبت است دختر مزرعه
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسیییییییییی ک همچنان خواننده ی ما هستید ... نیوشا جونو ببوسید
ترنم
23 تیر 93 9:35
9 ماهگیت مبارک خوشگل خاله
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرســـــــــــــــــــــــــیییییییی
مامان اسماء کوچولو
23 تیر 93 12:05
مبارک باشه حنــــــــــــــــــــــا جــــــــــــــــونم
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسیییییییییییی خااااااااااااااله ی خوبم.
مامان روژینا
23 تیر 93 12:17
جیگرتو بخوم حنا بانوی من قربون دندوناش
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مرسی خاله جون جونییییییییم
بابا هادی
23 تیر 93 14:06
بابا فدات شه دخترک من نفس مایی حنای بابایی
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
بابا هادیِ مهربونم عاشقتم
مامان مهنوش
23 تیر 93 20:53
مریم جون من رمز رو ندارم فکر کنم..اومدم به حنا کوچولو سر زدم..دیدم رمز دار نوشتی..به هر حال ببوس حنا جون رو
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
مهنوش جونم رمزو برات قبلا خصوصی گذاشتم الان بازم برات میذارم عزیز دلم . ممنون ک اومدی . چشم
شکلک:)
23 تیر 93 21:03
عزیزم شرمنده نمیدونم با چی لینکم کردی؟
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خواهش . نوشتم ریزه میزه
مامان الهام
24 تیر 93 1:43
چه دخمل ناری خدا حفظش کنه عزیزم ممنونم که به وب ما سر زدین
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم . مرسی
parisa
31 تیر 93 14:21
خیلی گلی حنا جون
مـ ــریـــ ـــــم
پاسخ
تو سنبلی خاله جون